Sütlaç’a gel….

Çocuklara okuldan geldiklerinde yedirmek için harika bir alternatif yiyecek, hem lezzetli hem besleyici…

Dünyanın da en basit tatlısı herhalde…Sütlaç

1 kilo süte, 1 çay bardağından az princi yıkayıp koyuyoruz ( aman çok koymayın sonra pilav yiyor gibi oluyorsunuz)

Kaynayana kadar altı açık, kaynayınca altı kısık olacak şekilde yaklaşık 30 dakika pişiriyorsunuz (arada üzerinde oluşan kaymağı ben çocuklar yemediği için toplayıp attım)

Sonra 1 çay bardağından birazcık fazla şeker koyup, 10 dakika daha pişiriyorsunuz (şekeri tamamen kendi damak tadınıza göre koyabilirsiniz, bence 1 litre süt ölçüsü için bu ölçü yeterli)

Kaplara koyup soğutuyorsunuz.

Ben üzerine tarçın koyup yiyorum ancak çocuklar sade seviyorlar 🙂

Afiyet olsun…

Print Friendly, PDF & Email
Written By
More from acemianne

Keyfiyetten değil mecburiyetten Ankara

Zeynonun teyzesi bir süredir kayınvalidesinin sağlık problemleri ile uğraşıyordu, ailenin tüm işi...
Read More

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir