Bugün maç vardı, çocuklar babalarıyla totem yaptı… Alper amcalarının onlara aldığı formalarını giydiler ve FB kazandı… Can bu forma işini çok sevdi… Zeynep yarın okula formayla gitmeye karar verdi ( umarım sabaha unutur) :)) Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Google Plus Share